Μαρτυρίες

Energy Enhancer

«Χρησιμοποιούσα ευλαβικά τα επιθέματα Energy Enhance της LifeWave καθ’ όλη τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2009-10, καθώς και κατά τη διάρκεια των δύο εβδομάδων των Ολυμπιακών Αγώνων του Βανκούβερ. Όσο χρησιμοποιούσα τα επιθέματα της LifeWave, ένιωθα υγιής, τα επίπεδα ενέργειάς μου ήταν υψηλά και είχα αυξημένη συναίσθηση. Συνιστώ τη LifeWave σε κάθε σοβαρό αθλητή που αναζητά την ένταση στο άθλημά του»

– Steven D. Langton
Ολυμπιακή Ομάδα αγωνιστικού ελκήθρου των Η.Π.Α.
Λίμνη Πλάσιντ, Νέα Υόρκη

Γνωρίζω τη LifeWave από τον Οκτώβριο του 2009, που έγινε η συνάντηση με τον κ. Schmidt στη Ρώμη. Έκτοτε, άρχισα να χρησιμοποιώ τα επιθέματα με άριστα αποτελέσματα για τα επίπεδα ενέργειας και ζωτικότητάς μου, καθώς και για το χρόνο ανάκαμψης μετά την προπόνησή μου στο γυμναστήριο (είμαι δάσκαλος πολεμικών τεχνών). Έχω αρχίσει να ανταλλάσσω, με ενθουσιασμό και επιμονή, απόψεις για τα αποτελέσματα με άλλους ανθρώπους.

– Fabrizio Carro
Διανομέας LifeWave
Ιταλία

Είμαι ΠΟΛΥ, ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΥΓΙΗΣ από ό,τι πριν! Στις 22 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ θα συμπληρώσω 80 έτη ΝΕΟΤΗΤΑΣ. Χρησιμοποιώ το ENERGY ENHANCER κάθε μέρα και ΔΕΝ κουράζομαι καθόλου ΟΛΗ τη μέρα, ενώ παράλληλα ενισχύει την ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ! Οι φίλοι μου με φωνάζουν «Κύριο ΕΝΘΟΥΣΙΩΔΗ!» λόγω του ENERGY ENHANCER! Εύχομαι το ΥΠΟΛΟΙΠΟ της Ζωής σας να είναι ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΑΣ, ξεκινώντας από ΤΩΡΑ!!!

– REMEDIOS Z. RIBOROZO (REMY)
Διανομέας LifeWave
Σαν Φρανσίσκο, Καλιφόρνια, Η.Π.Α.

Είμαι 55 ετών και ασχολούμαι με άρση βαρών και τα αθλήματα στίβου και γηπέδου για περισσότερα από 40 χρόνια. Είμαι επαγγελματίας αθλητής και στόχος μου είναι να συνεχίσω τις αθλητικές προπονήσεις μου στο μέλλον.

Έμαθα για τη Lifewave τον Ιανουάριο του 2009 και λάτρεψα τα προϊόντα από την αρχή. Ο λόγος ήταν ότι τα επιθέματα Energy Enhancer και Glutathione λειτούργησαν εξαιρετικά καλά για μένα. Συμμετείχα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Δυναμικού Τριάθλου το Νοέμβριο του 2009, όπου διαγωνίστηκα στις πιέσεις πάγκου. Είχα προετοιμαστεί πάρα πολύ καλά και είχα χρησιμοποιήσει τα επιθέματα κατά την προετοιμασία μου. Την ημέρα του αγώνα, αξιοποίησα τις συμβουλές του David Schmidt και φόρεσα 2 ζεύγη επιθεμάτων Energy Enhancer και ένα επίθεμα γλουταθειόνης.

Δούλεψαν εξαιρετικά καλά και έγινα ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής! Συνιστώ ιδιαίτερα την τεχνολογία της LifeWave, την οποία θεωρώ εξαιρετικό προϊόν.

– Flosi Jonsson
Παγκόσμιος ΠρωταθλητήςΔυναμικού Τριάθλου στις πιέσεις πάγκου

IceWave

Σήμερα παρέλαβα τα προϊόντα μου από το τελωνείο. Ήμασταν ενθουσιασμένοι από τις μαρτυρίες που είχαμε διαβάσει, αλλά περιμέναμε με αγωνία να αποκτήσουμε την προσωπική μας εμπειρία. Ένας φίλος μας είναι συνταξιούχος αστυνομικός και εργαζόταν ως διαιτητής σε αγώνες κρίκετ στη Τζαμάικα. Σταμάτησε να εργάζεται ως διαιτητής λόγω προβλημάτων με πόνους στις αρθρώσεις, ειδικά στους αστραγάλους.

Ο σύζυγός μου μου είπε «Τον είδα σήμερα και υπέφερε πολύ από τους πόνους». Ήταν το πρώτο άτομο που έλαβε επιθέματα από το πακέτο μου. Όλοι οι συνάδελφοί του άρχισαν να αναρωτιούνται όταν δήλωσε ότι ο πόνος υποχωρούσε. Έπειτα άρχισε να ανεβοκατεβαίνει τις σκάλες, κάτι που δεν μπορούσε να κάνει λίγες ώρες νωρίτερα. Τώρα έχουμε κανονίσει να συναντήσουμε και άλλους πρώην αστυνομικούς που υποφέρουν από πόνους και άλλα προβλήματα στο σώμα. Η LIFEWAVE παρέτεινε τη ΖΩΗ στην Τζαμάικα. Ο Θεός να σας έχει καλά. Γυρίσαμε σπίτι και βάλαμε και οι ίδιοι επιθέματα και ΟΙ ΠΟΝΟΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ! Το ICEWAVE έχει αποτελέσματα!

-Annmarie Richards
Επικεφαλής προπονήτρια της ομάδας ράγκμπι Kiwi Ferns της Νέας Ζηλανδίας
Clarendon , Τζαμάικα

Χρησιμοποίησα το IceWave σε πελάτισσά μου στην οποία έκανα ρεφλεξολογία. Έκανε ενέσεις κορτιζόνης για τους πόνους που είχε στο γόνατο. Ο γιατρός της είπε ότι δεν μπορούσε να κάνει άλλες γιατί είχε ήδη κάνει πολλές. Άρχισε να χρησιμοποιεί τα επιθέματα «Icy Hot», αλλά η επιδερμίδα της ερεθίστηκε πολύ. Της έδωσα το επίθεμα Icewave στο KI-1 και στο HT-3 μαζί με ένα Aeon σε GV-14. Είχαν αμέσως εξαιρετικά αποτελέσματα και το ίδιο βράδυ τα αγόρασε. Ένας πελάτης μου, ο οποίος εργάζεται σε οικοδομές, είχε πόνους βαθιά στο μυϊκό ιστό, ακριβώς κάτω από το HT-3 στο δεξί μπράτσο. Αιτία ήταν η επαναλαμβανόμενη κίνηση από το πριόνισμα και το χτύπημα με το σφυρί. Η ανακούφιση ήταν άμεση και το σχόλιό του ήταν, «Αυτό είναι αδύνατον. Έχει διαφορετική αίσθηση από τα επιθέματα για την ανακούφιση από τον πόνο και το Biofreeze. Ο πόνος δεν καλύπτεται, εξαφανίζεται». Ήταν δύσκολο να επιλέξω ένα επίθεμα, καθώς έχω ιστορίες επιτυχίας για το καθένα ξεχωριστά.

-Doreen Roberts,
Διανομέας της LifeWave
Καλιφόρνια, Η.Π.Α.

Την πρώτη φορά που χρησιμοποίησα τα επιθέματα της LifeWave [IceWave] είχα κάταγμα πλευρού. Δεν μπορούσα να έρθω σε επαφή με τον γιατρό μου. Πονούσα τόσο πολύ που δεν μπορούσα να πάρω ανάσα. Ο άνωθεν χορηγός μου ήρθε από το Άναχαϊμ για να μου δείξει τα επιθέματα και να κάνουμε μια δοκιμή. Μέσα σε 10 δευτερόλεπτα ένιωθα τον πόνο να απομακρύνεται. Μπορούσα να ανασάνω για πρώτη φορά. Ενθουσιάστηκα!! Έκτοτε έγινα πιστός οπαδός του. Πήγα να δω τον γιατρό μου, ο οποίος υπέφερε από πόνους στην πλάτη, και του έβαλα ένα επίθεμα. Θα έρθει σε μια εκδήλωση για να συναντήσει τον χορηγό μου. Είναι το ίδιο ενθουσιασμένος με μένα. Θέλω να πω σε όλο τον κόσμο για τη LifeWave.

– Simona Lee
Διανομέας LifeWave
Καλιφόρνια, Η.Π.Α.

Πρόσφατα με κάλεσαν να βοηθήσω έναν άνδρα 90 ετών με συμπιεστικό κάταγμα σπονδυλικής στήλης. Άγγιξα την πλάτη του από τον αυχένα έως τους γλουτούς. Όταν έφτασα στο σημείο του κατάγματος, συσπάστηκε από τον πόνο και απομακρύνθηκε από το χέρι μου. Τοποθέτησα ένα επίθεμα γλουταθειόνης στη σπονδυλική στήλη και ένα σκουρόχρωμο επίθεμα Icewave πάνω από το επίθεμα γλουταθειόνης και ένα λευκό επίθεμα Icewave κάτω από το επίθεμα γλουταθειόνης. Σε λιγότερο από δύο λεπτά πέρασα το χέρι μου από την πλάτη του και πίεσα ακόμη πιο δυνατά το αρχικό σημείο του πόνου. ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ! Σ’ ευχαριστώ Lifewave που δημιούργησες ένα θαυμάσιο προϊόν που βοηθά τόσο πολλούς ανθρώπους!

– Kathy Arnaud, για τον Henry Ditter
Διανομέας LifeWave

Για 10 χρόνια, η γυναίκα μου υπέφερε από τα συμπτώματα της αντανακλαστικής συμπαθητικής δυστροφίας και στα δύο χέρια/βραχίονες, τα οποία προκαλούν πόνο και αναπηρία. Είχαμε δοκιμάσει όλες τις συμβατικές ιατρικές μεθόδους. Κατά τη διάρκεια των δέκα ετών, η ασθένεια εξελίχθηκε και τα επίπεδα πόνου της γυναίκας μου κυμαίνονταν από 8 έως 10 τις «καλές μέρες», τις περισσότερες μέρες ήταν 10++, σε κλίμακα από το 1 έως το 10. Ήταν καθηλωμένη στο κρεβάτι, δεν μπορούσε να κάνει καμία καθημερινή δραστηριότητα (τουαλέτα, ντύσιμο, φαγητό κ.λπ.) χωρίς να χρειάζεται διαρκώς βοήθεια. Είμαι ο αποκλειστικός της βοηθός.

Με την πρώτη εφαρμογή των επιθεμάτων IceWave στο δεξί της βραχίονα/χέρι το επίπεδο πόνου μειώθηκε στο 2 μέσα σε 30 δευτερόλεπτα!

Τώρα, ένα χρόνο και κάτι αργότερα, έχει σταματήσει ΟΛΑ τα παυσίπονα, ενώ έχει αφαιρέσει τον εμφυτευμένο βηματοδότη και τα καλώδια νευροδιέγερσης νωτιαίου μυελού. Τα επίπεδα πόνου της κυμαίνονται πλέον κατά μέσο όρο μεταξύ 1 1/2 και 2 τις περισσότερες φορές και σταδιακά αρχίζει να χρησιμοποιεί ξανά τα χέρια/τους βραχίονές της! Χρησιμοποιεί τα επιθέματα IW καθημερινά, σε συνδυασμό με το πρωτόκολλο Y-AGE.

– Leonard Desroche Jr., για την Allein L. Dwyer
Διανομέας LifeWave

Η εμπειρία μου ήταν εμφανέστερη με το IceWave. Φεύγοντας από το Συνέδριο στο Παρίσι τον Ιούνιο του 2009, στραμπούλιξα τον αριστερό μου αστράγαλο, αλλά δεν το φρόντισα αμέσως, συνέχισα να περπατάω μέχρι το βράδυ. Τη νύχτα ο πόνος αυξήθηκε πολύ και τα ξημερώματα έφτασα στο σημείο να χάσω τις αισθήσεις μου. Είχα τα επιθέματα IceWave στην τσάντα μου και έβαλα δύο σκουρόχρωμα επιθέματα –ένα σε κάθε πλευρά του αστραγάλου– και ένα λευκό επίθεμα στο μέσο της γάμπας και μετά άρχισα να πίνω πολύ νερό. Καθώς η φλεγμονή είχε εγκατασταθεί για τα καλά από την προηγούμενη μέρα, μέσα σε λιγότερο από πέντε ώρες ο πόνος σταμάτησε εντελώς και μπόρεσα να πατήσω το πόδι μου στο έδαφος και να περπατήσω κανονικά, χωρίς πόνο. Το οίδημα εξαφανίστηκε εντελώς μέσα σε δύο μέρες. Οι φίλοι μου ενθουσιάστηκαν, καθώς νόμιζαν ότι έπρεπε να με πάνε στο νοσοκομείο για να ακινητοποιήσουν τον αστράγαλο, όπως γίνεται συνήθως. Έτσι δεν χρειάστηκε να σταματήσω τη δουλειά μου ή οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα, ούτε χρειάστηκε οποιαδήποτε μορφή αποθεραπείας, τίποτα! Φυσικά, χρησιμοποιώ και όλα τα υπόλοιπα επιθέματα με μεγάλη ικανοποίηση, αλλά η δράση του ICEWAVE είναι εκπληκτική, τόσο από άποψη ταχύτητας όσο και αποτελεσματικότητας στην ανακούφιση του πόνου… Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι τα συνιστώ και τα χρησιμοποιώ.

– Anne Marie Monet
Διανομέας LifeWave

Είχα φλεγμονή στο δόντι και έπρεπε να πάρω ισχυρά αντιβιοτικά πριν από την εξαγωγή του δοντιού. Το σώμα μου αντέδρασε έντονα στα αντιβιοτικά και ένιωθα πολύ ισχυρούς πόνους στα νεφρά, οι οποίοι έφταναν μέχρι κάτω τα πόδια μου. Μετά την εξαγωγή του δοντιού, τοποθέτησα το IceWave στο K1 για 3 μέρες, 24 ώρες την ημέρα. Έπρεπε να αντικαθιστώ τα επιθέματα ακριβώς κάθε 12 ώρες. Όταν δεν έπινα αρκετό νερό, παρατήρησα ότι ο πόνος εμφανιζόταν ξανά. Ήμουν πολύ κουρασμένη όλο αυτό το χρονικό διάστημα, αλλά δεν ένιωθα καθόλου πόνο χάρη στο IceWave. Ήταν μια εκπληκτική εμπειρία!

– Andrea Blättler
Διανομέας LifeWave

Πριν από 12 χρόνια είχα ένα σοβαρό αυτοκινητιστικό ατύχημα, και από τότε υποφέρω από σοβαρούς πόνους στον αυχένα. Ο άντρας μου ανακάλυψε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο και σκέφτηκε ότι πρέπει να δοκιμάσουμε τα επιθέματα στον αυχένα μου. Δοκίμασα πολλά πράγματα στο παρελθόν, όπως βελονισμό, μασάζ, χειροπρακτικούς, κέντρα αποθεραπείας και φάρμακα με συνταγή γιατρού, αλλά δεν έβρισκα ιδιαίτερη ανακούφιση από τον πόνο. Μέχρι τώρα, ο βελονισμός ήταν το μόνο που με ανακούφιζε λίγο. Υποβλήθηκα σε μαγνητικές τομογραφίες και ακτινογραφίες και οι περισσότεροι γιατροί μού έχουν πει ότι πρέπει να υποβληθώ σε χειρουργική επέμβαση αυχένα. Είχα όντως αρχίσει να σκέφτομαι αυτό το ενδεχόμενο, καθώς ο πόνος ήταν αφόρητος ορισμένες φορές. Τις βροχερές ημέρες ο πόνος ήταν ακόμη χειρότερος και ο άντρας μου καταλάβαινε τι καιρό θα έχουμε από το επίπεδο πόνου μου όταν ξυπνούσαμε το πρωί.

Όταν είδα για πρώτη φορά τα επιθέματα νόμισα πως επρόκειτο για αστείο. Ο άντρας μου τοποθέτησε τα επιθέματα πάνω μου με κολλητική ταινία και δεν αφαίρεσε το αυτοκόλλητο από τα επιθέματα για να με κάνει να αισθανθώ καλύτερα, επειδή ανησυχούσα μήπως κάποια ουσία εισέλθει στο σώμα μου από τα επιθέματα. Ακολουθήσαμε τις οδηγίες και τοποθετήσαμε το σκουρόχρωμο επίθεμα στο σημείο του πόνου. Περιμέναμε μερικά λεπτά και δεν έγινε τίποτα, οπότε μετά ο άντρας μου τοποθέτησε το λευκό επίθεμα κοντά στο σκουρόχρωμο επίθεμα. Το θυμάμαι πολύ καλά αυτό, καθώς άρχισα να νιώθω ένα αίσθημα ζέστης στον αυχένα μου και όταν άγγιξα την περιοχή του πόνου, ήταν σαν να είχε φύγει ο πόνος. Είχα μείνει έκπληκτη και κοίταξα τον άντρα μου με δυσπιστία. Για τις επόμενες δύο εβδομάδες, χρησιμοποιούσαμε ένα νέο επίθεμα καθημερινά, ενώ ορισμένες φορές χρειάστηκε να ξανατοποθετήσουμε τα επιθέματα σε άλλες περιοχές του αυχένα μου. Τις περισσότερες μέρες ένιωθα 100% ανακούφιση από τον πόνο.

Μετά από 2 μήνες χρήσης του προϊόντος σας, μπορώ να το συστήσω σε οποιονδήποτε. Πλέον χρησιμοποιώ το επίθεμα κάθε δεύτερη μέρα και ο αυχένας μου είναι καλύτερα από ποτέ. Τώρα μπορώ να κάνω μεγάλα ταξίδια με το αυτοκίνητο, κάτι που ήταν αδύνατον στο παρελθόν χωρίς να υποφέρω από ισχυρούς πόνους.

– Yumi Hartley
Διανομέας LifeWave

Ιαπωνία

Η Sandie [η κόρη μου] έκανε έρευνα για την Εταιρεία LIFEWAVE και τα επιθέματα ηλεκτρονικά και αποφάσισε να γίνει μέλος της οικογένειας LIFEWAVE. Μου είπε για τα επιθέματα και εξέφρασε την πεποίθησή της ότι θα μπορούσα να επωφεληθώ εάν τα χρησιμοποιούσα.

Τότε χρησιμοποιούσα τα διαδερμικά επιθέματα fentanyl για περίπου 5 χρόνια. Δεν μου πρόσφεραν πλέον καμία ανακούφιση από τον πόνο. Η ιατρική λύση ήταν να αυξήσω τη δόση σε 75 mcg. Είχα ήδη αρχίσει να υποφέρω από τις παρενέργειες του fentanyl: χρειαζόμουν οξυγόνο 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα, και παρουσίαζα άνοια ελαφριάς μορφής. Έπρεπε να χρησιμοποιώ πι και δεν μπορούσα να σταθώ πλέον με ίσια την πλάτη. Η ποιότητα ζωής μου ήταν τόσο άσχημη που είπα στα παιδιά μου ότι ήθελα να ζήσω ακόμη ένα ή δύο χρόνια το πολύ. Αυτό δεν ήταν ζωή, απλά υπήρχα.

Η Sandie μού έστειλε μερικά επιθέματα ICE WAVE στα τέλη Αυγούστου του 2009. Μου έδωσε οδηγίες τηλεφωνικώς για τα σημεία όπου έπρεπε να τοποθετήσω τα επιθέματα στην πλάτη μου. Λόγω της δυσκολίας του να κρατάω το τηλέφωνο και να τοποθετώ τα επιθέματα ταυτόχρονα, χρειάστηκαν περίπου 7 λεπτά για να εξαφανιστεί ο πόνος – ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!!- και εξακολούθησα να μην πονάω όλη τη μέρα. Έβαλα το δεύτερο σετ επιθεμάτων ICE WAVE το επόμενο πρωί και ο πόνος εξαφανίστηκε και πάλι.

Τηλεφώνησα στη Sandie αργότερα μέσα στην ημέρα και της είπα ότι ήθελα περισσότερα επιθέματα, οπότε έπρεπε να με εγγράψει στη LIFEWAVE!

– Patti Whiting
Διανομέας LifeWave
Κίνγκμαν, Αριζόνα

Silent Nights

Δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Έβλεπα όνειρα ότι εργαζόμουν σε άσχημες συνθήκες, ότι πάλευα κ.λπ., τα οποία με εξουθένωναν. Τώρα, κοιμάμαι πολύ καλά, τα όνειρά μου είναι πολύ χαλαρωτικά και ευχάριστα και ξυπνώ πραγματικά ξεκούραστος.

-Marco Patrizio Santoro
Διανομέας της LifeWave
Ιταλία

Ο σύζυγός μου υποφέρει από σοβαρή υπνική άπνοια. Του έδωσα ένα επίθεμα Silent Nights, το οποίο τοποθέτησε πίσω από το αφτί του. Μετά την πρώτη νύχτα «κόλλησε». Κάθε πρωί με ρωτούσε πώς πήγε η προηγούμενη νύχτα. Είμαι πολύ ευτυχισμένη διότι τα αποτελέσματα είναι εξαιρετικά. Τη δεύτερη νύχτα που φορούσε το επίθεμα ξύπνησα και σκεφτόμουν ότι ήταν η πρώτη φορά που η κρεβατοκάμαρά μας ήταν τόσο ήσυχη και γαλήνια. Τι υπέροχο δώρο για εκείνον και για εμένα. Σας ευχαριστούμε.

-Wynn Everhard
Διανομέας της LifeWave
Η.Π.Α.

Y-Age

Είμαι 51 ετών και από τότε που άρχισα να χρησιμοποιώ αυτά τα επιθέματα, νιώθω άνετα, είμαι ενθουσιώδης, απέκτησα καλύτερη φυσική κατάσταση και νέα ζωή! Επίσης, κάνει το δέρμα μου πιο απαλό και πιο όμορφο!

– Nogales Françoise
Διανομέας LifeWave

Αποποίηση ευθύνης: Αυτή η διαδικτυακή τοποθεσία περιέχει πολλές μαρτυρίες από χρήστες των προϊόντων μας. Οι μαρτυρίες καταγράφουν την άποψη ατόμων που ενθουσιάστηκαν από την εμπειρία τους με τα προϊόντα και/ή τα χρησιμοποίησαν επιτυχώς. Οι μαρτυρίες δεν αντιπροσωπεύουν τις εμπειρίες όλων των ανθρώπων και παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τις εμπειρίες διαφόρων ατόμων κατά τη χρονική στιγμή που παρατίθενται. Όλες οι μαρτυρίες είναι αυθεντικές και ακριβείς. Οι μαρτυρίες δύνανται να υποβληθούν σε επεξεργασία για λόγους σαφήνειας ή συντομίας. Κανένας δεν έλαβε χρήματα για να κοινοποιήσει την ιστορία του σε αυτή την τοποθεσία. Τα αποτελέσματα ποικίλλουν ανά άτομο.

Σχολιάστε

